Deniz2961
Ben onu 5 aylıktan 8 aylıga kdr yaşadım çok kötü bişey ya gece yarısı durduk yere sebepsiz cıglık atıp ağlardı gece hastaneye giderdk bakarladı bişey cıkmazdı hersey normal derlerdi walla o günden beri çocuk tek başına kalmıyo ben bi iş yapamiom birden bakir ben yokum cıglık atıp aglıyo