Omus35 bizde gitiğimizde ilk etapta normaldir bebek kusar deyip göndermişti doktor. Bazı doktorlar eğer kilo alımı yerindeyse yenidoğanlarda reflüyü çok normal karşılıyor. Kilo alımı iyiydi bizim ama neticede kusması beni üzüyordu. Başka doktora gittik gaviscon başldı ve Reflü maması önerdi şikayetlerimiz azaldı. Kısaca çoğu doktor normal karşılıyor. Madem çok rahatsız oldunuz benim gibi gaviscon başlamasanızda reflü maması başlayın i. Reflü mamasından korkmayın doktorun önermesini beklemenize gerek yok. Normal mama gibi hiç bir yan etkisi yok.