Seyma60 Bebeğim 2 gündür kakasını yapamıyo aslında 1 haftadr böyle 2 gün yapamıyo ertesi gün yapıyo bu iki günde cok ağlıuo ertesi gün rahat oluyo ne yapmam gerekiyo çişini yapması için daha 2 aylık
Tosbigim Seyma60 mama mı alıyor mamasını değiştirebilirsiniz.. zeytinyağını ek gıdaya geçtiğinde vermeni öneririm
Ygtakn1 Seyma60 eger sadece anne sütü alıyorsa bu cok normal canım bebekler 10 gune kadar normal sayılıyor çiş sayısı onemlı ama eger mama da alıyorsa mama ile alakalı olabılır zeytınyagı sür poposuna bı cay kaşıgı da ver o bagırsaklarını rahatlatır