Melektrlmz_27 Merhaba güzel anneler lütfen yardımcı bebeğim 5 gündür isal ama çok sıvı parçacıklı değil ve ne kadar sık emzirirsem emzireyim düzelmiyor ve kakasını sıvı yapmasına rağmen yaparken çok zorlanıyor ne yapabilirim önerdiğiniz birşey var mı ?
Ygtakn1 Melektrlmz_27 cok normal canım bebek daha cok kucuk kakaısnınn sıvı olması gayet normal zaten ılk 5 guna kadar anne karnındakı seyınatıyor onun temızlenmesı suruyor sonra da bır ay ıcınde kakası hemen hemen duzene gırıyor kı eger zorlanıyorsa gaz vardır annesı gaz sancııs başlamak üzere olabılır bzide öle olmustu cunku