Acelyannesi 10 ay 19 günlük oğlum var.(11 aylık diyim artık)daha çok beraber oynuyoruz.pek oyuncak oynamaz doğal olarak.Bazen ufak leğene su dolduruyorum beraber ellerimi sokup oyun yapıyoruz.o suyu tutmaya çalışıyor🤣🤣.ellerini suya çıp çıp yapınca su sıçrıyıor suratına kahkaha ile gülüyor .bazen oturtuyorum karşıma bir birimize top atmaca oynuyoruz yerden sürüp.koltuğun arkasına saklanıyorum" ce- e buldum seni "oynuyoruz.aynanın karşısında kendim uydurduğum bi melodi ile"ağzın nerde-anne ağzım burda,burnun nerde-anne burnum burda vs…"oyunları oynuyoruz.fark ettim ki çocuklar oyun oynayarak daha iyi öğreniyor kelimeleri,konuştuklarımızı.3 gün karşısında "karnı davul güm güm güm"yaptım taklitli tabii.4.gün aynı cümleyi söylediğimde o da yapıuordu karnına vurup.onun en iyi oyuncağı benim.ama gel de bana sor ne yoruluyorum canım yaaa..tek başına hiç bir şey yapmaz..5 dk yalnız bile durmaz..