Miraykiz58 Gece beslenmesi için uyanıyorlar mı? Benimki mama ile besleniyor artık çoğu zaman geceleri 2 ölçek 3 ölçek anca içiyor
Dilane Miraykiz58 benim ikizlerim de 8 9 gibi içtiyse 2 3 gibi kalkar bazen 5 derece alırken bazen 3 olabiliyor 11 gibi içip uyuduysa 5 6 da kalkar
Ceya Miraykiz58 oğlum 9 ay 15 günlük akşam 20:00 -21:00 arası yiyor sonrasında gece yemiyor doktorumuz uyuyorsa bırakın mama için uyandırmayın diyor
AtaRel Benm ikizlerim 4 aylıkken gece beslenmesini kestiler akşam 11 gbi uyuyup sabah 9 da kalkıyorlar gecede hiç uyanmıyorlar malesef
blgzr_58 AtaRel maalesef mi çoğu annenin en çok istediği şey bebeğin kesintisiz uyuması canım ya ☺️☺️
Miraykiz58 AtaRel son zamanlarda benimki de geç uyuyor haliyle geç mama içip yatıyor sabaha kadar daha içmiyor
AtaRel blgzr_58 kilo alımları çok az normalde de çok iştahszlar hatta son 1-2 aydır kilo almıyolar aksine veriyorlar
Miraykiz58 Ceya bizim doktorumuz da uyandirmayin dedi. Benimkisi kendi uyanıyor ama mama içmiyor geri uyuyor
AtaRel Miraykiz58 belki de onunla alakalı ama biberon zaten kesinlikle kullanmıyorz 4. ayda bıraktılar ellerine bile almıyorlar sürekli mamalarını yoğunlaştırıp kaşıkla yediriyorm
Ceya Miraykiz58 aynen uyanıyor bir pışpışlıyorum sonra uyuyor biberonu gördüğün de kafa sallıyor resmen
Miraykiz58 AtaRel kaşıkla ben de denedim çok zor oluyo. Damlalıkla 3 ölçek mama icirdim cok uzun sürüyor
AtaRel Anneyeni kilo alamıyor olmaları canımı sıkıyor yoksa tabiki şikayetim yok inşallah sizinde uykularınız düzene girer