Bezleri bazen dolu olup bazen hafif oluyor.
Sürekli meme veriyorum doktor kontrollerimiz kiloları iyi çıkıyor ama gazı var hafif ondan mı uymuyor bilmiyorum.
2 aylığız gündüz uykumuz sıfır
Açken de çocuk uyumuaz diye birşey okudum.
Hani aranmıyor ama bazen huysuzluk yapıyor.
Bazen ellerini emiyor.
Canım sıkılıyor bu duruma artık