Hanımlar bebegim iki seferdir oturmaya gelen komşumu görunce ağlamaktan morarıyor. Sakinleştiremiyorum. Dort aylık henuz uc aylikken de gordugunde yine ayni sekilde dakikalarca aglamisti. Onun oldugu tarafa bakip bakip agliyor. Kucuk kizi var onu da gorince ayni sekilde. Evde sadece ben ve esimi goruyor cekingenlik olabilir mi bu yaşta? Sizde durumlar nasil? Bu durum normal mi?