FrdCN Dogan5050 bugün doktora gittik ilerleyen zamanlarda görülen sarılık diye birşey varmış ondan şüphelendi doktor test yapıldı bakalım haftaiçi belli olacak inş temiz çıkar ama doktor baya emin
HllAylz Dogan5050 merhaba benim kızımın 1 buçuk 2 aya kadar sürdü sorun yok canım normal sınırlarında ise sen bol bol emzir saat başı atlatırsın
Nisam3553 Dogan5050 Önemli olan vücudunda sarılık olması. Bizim sarılığımız 3.5 ay sürdü en son gözünden geçti gitti korkmayın varsa da az vardır sık sık emzirin
Dogan5050 FrdCN canım bizde aynı şeklide cumartesi günü gittik kan verdik pazartesi çıkcak sonuçları inşallah bir şey yoktur 😔
Cigdemalparslan Dogan5050 korkma canım bizde de öyle oldu. Hatta sağlık ocağına gidince Hemsire bize aynısını soylemisti geçiyor sarılık en son gözlerden çıkıyor