Sukraneren gece gündüzü ayırt etmesini sağlamaya çalışın:(( gece kaçta uyursa uyusun sabah 7-8gibi günaydın diye yükses sesle konuşup uyandırın üzerini değiştirin , perdeleri açın,odadan çıkarın…geceleri uyandığında sessiz konuşun perdeler kapalı odanı ışıksız olsun…gece de kaçta yatıracaksanız yattığı odaya götürün…gece gündüz kavramına alışırsa işiniz kolay olur. zamanla alışır hormonlar sağolsun:))) ilk üç dört ay karışıyor uykular büyüme atakları vs yüzünden geçer illaki