Bebegım bes aylık bu zamana kadar duzenlı kakadını yaparken bırden kaka yapmamaya basladı benegımin bı huzırsuzlugu yok fakat dr götrdum decavit dıye bı surup verdı hic bı faydası olmadı yapmazsa 20 gunu gecerse lavman yapın dedı ıkı kere yaptık ama yıne yapmıyo basına gelen varmı yada bı cözum önerecek