YeldaKuzey Buse80 tüm yüzüme ince tabaka halinde gece yatmadan 1 saat önce sürdüm zaten cok yağlı ve yogun bir krem cild onu anca emiyor minik minik sürseniz bile yeter
Krsmngl YeldaKuzey dikişleriniz ne zaman açışdı? Ben doğum yapalı 5 ay olcak ama uzun zamandır dikişlerim açılmış gibi hissediyorum. Doktor kontrolunde normaldi ondan sonra oldu
Krsmngl YeldaKuzey nası anladın canım benimde o dikiş izi gitti kızarıklık var ama öyle kanama falan yoktu hiç