Balarim0319 Benim kızım 16 aylık emziriyorum doğumdan sonra reglim düzene girer girmez cildiye doktoruna danışıp başlamıştım hiç bi sorun da yaşamadım
Sumeyyebaglan Bi yazı okumuştum bebekle alakalı bi sorun olmuyo kesinlikle ama emzirdiğiniz için hormonlardan dolayı bitmesi zor oluyo tüylerin falan yazıyodu ne kadar doğru bilemiyorum tabi