Balkizinannesi18 Merhaba kızlar. 12 aylık bebeklerinizde durumlar nedir. Neler yapabiliyolar yada hangi kelimeleri konuşabiliyolar
Buglemmmm Balkizinannesi18 11 ay 6 günlük anne baba dit dede mama teyze diyo tam diyemesede gel diyo alkış yapiyor suyunu kendi alıp içiyor apalayabiliyor bi yerdn tutup kalkabiliyor çok şükür çokta güzel yemek yiyor
asyasare Balkizinannesi18 yarin 1 yasina girecek kizim. yemek konusunda hicbir sorunumuz yok kati sivi herseyi yiyor. katilari kendisi yiyor tabakla onune koyuyorum. uykuda da sorunumuz yok kendisi uyuyor duzenli. 7. aydan beri emekliyor 8. aydan beri siraliyor hala desteksiz yurumedi bekliyorum. ama gel gelelim en buyuk probleme. alkis bay bay gel gel yapmiyor. gel al komutunu anliyor. baba disinda kelimesi yok onu da bilincli soylemiyor bence. taklit etmesi hic yok neredeyse ben konusurum ederim sadece dikkatle izler . hep anlamsiz aaa oo lar var o kadar. cok uzuluyorum
Dygosmn1 Balkizinannesi18 20 gun oncesine kadar yemesi kilosu herseyi duzenlidi rahatsizlaninca yemekte sikimti oldu uykudada yoksa uykuda yemekte mukemmeldi. anne baba ve babasina ismiyle hitap ediyor. anneanne teyze bazen benim adimi soyler .dede mama meme . sulugunu kendi acip icer . eline verdim mi yer desteksiz yeni yuruyor . kendi ayaga kalkiyor. gel gel alkis kendisi ceee yapar bir bir seni babaya soyliycem hareketi yapar goz kirpmayi biliuor mesela. masallah cok iyiydikte. simdi hastayiz halsiz yatiyir yavrum
Balkizinannesi18 Elisaay yemek problemi bizde de var. Videoyla yediriyorum mecbur. Telefn olmasa çocuk aç yaşıcak resmen🤦🏼♀️
Anneee1 11ay 9 günlük gel gel anne annane baba teyje mama meme deh deh der alkış yapıyor yürüyor onune koyarım kendi yer eliyle yiyebılcegi seyleri aklıma gelen bunlar
tubist asyasare bizim de ayni ve hic takmiyorum. zaten bilincli diyebilecegine de inanmiyorum. bab diyor mesela babasi yokken de, mam diyor, di di diyor. hicbiri anlamli degil. meme diyor ama hepsi tesaduf geliyor bana. sakin uzulmeyin
Balkizinannesi18 asyasare üzülme canım benim. Daha çok küçükler. Zamanlar yaparlar. Bende takılmıyorum şuan yapamadığı şeylere