Birminikannesi Merhaba hanımlar henüz üç günlük bir anneyim süt arttırıcı olarak ne tür şeyler yapıyorsunuz bilgilendirir misiniz neler yiyosunuz tavsiyelerinize ihtiyacım var
Deletedmom299 Birminikannesi hayırlı olsun canım 🥰 ben doğum yaptığım da ananem kuru börülce haslamisti yağli limonlu yapmıştı süt yaparmış. Sogan bulgur pilavı önermedi doktorum. Gaz yapıyor dedi. Bol bol su içmen ve emzirmen lazım.
Derdf Birminikannesi günde en az 3 lt su, birde steel tea içiyorum, Bestlak sipariş verdim birde onu deniycem.. 25 günlük olduk hiç mama takviyesi yapmadım daha
tardis Derdf Bestlak damla çok iyi gerçekten 👍 biraz sütüm azalsın hemen içiyorum. Sürekli kullanınca meme şişiyor sağmak gerekiyor. Tahin ve ananas iyiymiş diye duydum tabi yeşillikleri es geçmemek lazım 😉
Birminikannesi Derdf bana da çay yazmış doktor ama sütünün yetmedi zaman demiş kullanmadım daha hiç sizde de öyle miydi
ufuksiracozlem öncelikle göğsünü hastane tipi pompa ile sağmanı öneririm çünkü Bebek tam emmedigi icin sütün artmasında çok önemli güçlü cekim gücü humana cay öneririm. Baklava ,bulgur pilavı, et bunlar bende ise yaradı
Birminikannesi ufuksiracozlem sagdıgın sütü nasıl veriyorsun bebege ben biberon kullanmak istemiyorum
ufuksiracozlem Birminikannesi Benim bebeğim 5 aylık hep biberon verdim aventin anne göğüs ucuna benzeyenini kullandım.Meme reddi yaşamamak için kaşık biberon kullanabilirsiniz