maggie benim bebeğim ilk ay iki kilo aldı . Şimdi iki aylık nerdeyse hiç almadı😂 bı ara o kadar üzüldüm ki bebeğimin huyu falan değişti . Hatta emmemeye başladı sürekli emzirmeye çalıştığım için . Enjektorle vermeye çalıştım sütüm gitti . Son oldum . Yatağı yorganı ıslatan sütüm sagdiginda bu damla bile gelmedi . Sonra okuruna bırakmaya karar verdim . Bezleri çok dolu olmasa da ıslak oluyor işte . Huzursuz da değil . O zaman yarım kilo bile alsa bana yeter