Anaogul Alp-kagan20 valla bende bulamıyorum internetten de çok bulamiyorum sürekli beden yok bilmem ne
BombastikTurta Smrenes benim oğlum da 9 aylık olacak 2 yas falan anca oluyo kolları az uzun geliyor bi kilolu bi bebekte değil ama bedenleri sıkıntılı olabilir dediginiz gibi
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi BombastikTurta Çirkin geliyorlar gözüme. Kumaşları da hoş değil. Bedenleri de 1,5-2 beden küçük sadece zıbın ve sanbe marka ayakkabılarından memnunum. 😂 Zıbın bile 15 aylık kızıma 3 yaş tam oluyor.
BombastikTurta Tosbigim ben kıyafetten ziyade çit çitli atletlerini e bebekten alıyorum şuan için memnunum
Alp-kagan20 Anaogul magazadaki satıcı bana bigun zaten erkeklere bisey yok ki hep esofman pantolon var dedi ebebege mail.atalim o zaman bize de etek mi yapsinlar dedim
BombastikTurta AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ya öyle bi sıkıntı var dimi bende oğlum 9 aylık 2 yas kullanıyorum
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi BombastikTurta Evet çok dar kalıpları. Lcw candır. Ben ordan giydiriyorum. Çorap aldım e bebekten geçen 3 yaş için şimdi giyiyor. 😂
BombastikTurta AyPerisiVeGokPrensininAnnesi çorapları hiç katmıyorum zaten 😂😂 öyle böyle akıllanacaz ne yapalim😂😂