Tsksn-gns-27 merhaba, bebeğimi 5 ay önce götürmüştüm doktorun adı Merve Öztoprak asla ondan randevu almayın, resmen kapının dibinde bekletti neyi var diye kaç metre karşıdan soruyor bizde biliyoruz bu dönemde mesafe önemli ve ben bebekli biriyim zaten, muayene ederken elinin ucuyla etti resmen,kan tahlili istedi uzamış sarılık vardı, kan alımında da çok zorladılar maalesef morardı eli yavrumun kısacası pek insan yerine koyulmadik bidaha da gitmem. Uzamış sarılık için bile ne hastalıklar uydurdu kendi kendimizi huzursuz ettik orsya giderek.