Alihaninannesi1 Arkadaşlar bir anne burdan pirinçle süt yapıyorum onlada tatlı yapıyom demştiya bende onu duydm ve yaptm qerçekten işe yarıyo ve benm tatlı krizlerime çare oluyo hiç olmuyosa pudik yapıp yiyorum çokta qüzel oluyo
Alihaninannesi1 Pirinci pilav qibi yapıyorum sonra onu su ekleyerek rondada çekiyom süzqeçten qeçirip kakao biraz nişasta birazda un toz şeker ekleyp pudink yapıyom benm tatlı isteqimi bastırıyo tabi kakao alerjiniz yoksa