Ozz bende 2 ay kadar manuel kullandım lansinoh gayet memnundum ama artık bileklerim dayanmadı çok yorucu olduğu için baby plus tekli elektriklisini aldım e bebekten indirimden 143 TL’ye. Diğerlerine fazla para vermeye hiiççç gerek yok benceok etkili çok beğendim ben. Normal fiyatı 200 tl. Bence el pompası alıp kendinizi boşuna yormayın bir zaman sonra işkence gibi gelecek