Bahar1S cnm benim bebegimide sürekli pisigi vardı Her şeyi kullandım yaramıyordu sonra farkettimki bebegimin altını ıslak mendillele sildikten sonra kurumasını beklemeden bezi kapattığım için pisik oluyormuş yani anlayacağın altını değişirken ıslak mendille sildikten sonra bebegin popisi kuruduktan sonra kremi sür ve bezi kapat bir haftaya bebekte pisik kalmaz