Güzel anneler hepimiz üstümüze düşeni yapiyoruz elimizden geldigince disari çıkmıyoruz çıkarsak maskemizi takip mesafemizi koruyoruz. Elimizde tlf her istedigimize ulaşıyor grup grup sohbet ediyoruz . Ama bizim kadar şanslı değil cocuklarimiz tv yok tlf yok sadece anne babayla oyun. Ayda yilda bir sayili kisilerle görüşüyoruz oda oglum iyice evde sıkıldığı için ama artık biyere gittiğimiz de oglum cekingen olmaya basladi ben evimde bile sınırlama koymadım ne merak ediyorsa görsün dokunsun diye zararlı olanları kaldırdım sadece. Ama hergun gittiğimiz babannesinin evine bile gittiğimiz de cekiniyo kucağımdan inmiyo . Ordada sınırlama koymuyorlar aksine ne istese veriyolar onune pahalı kırılır bozulur demezler. Yaşıtı arkadaslari var onlarada gidince onlarla oynarlar ama asla evdeki neşesi olmaz .ama önceden oyle degildi herkezi o yonlendirirdi elinden tutar tanısin tanımasın oyuna çağırırdı . Çok aşırı çekingen degil soru soruldugunda dili dondugunce cevap verir güler ama yine bi eksiklik var gibi geliyo sizde durumlar nasıl