Mnozbeyler kıyaslamak yanlış bence çünkü doğum kilosu farklı herkesin.. benim bebeğim 2980 gram doğdu ilk başta sarılık olduğu için kilo alımı çok yavaştı çünkü emmiyordu o yüzden doktoru mama başlatmıştı.. 1 ayın sonunda kilosu normal geldiği için mamayı vermememi söyledi ki zaten günde 1 öğüne düşmüştük bile.. ve dün 2 ay kontrolüne gittim ve bebeğim 5880 gram geldi.. yani neredeyse doğum kilosunun iki katına çıkmış bu seferde mama vermiyorsun di mi veriyorsan mutlaka kes dedi ama sadece anne sütüyle besleniyor aslında artık🤨 yani bebekler kiloyu bi alıyo bi almıyo önemli olan sağlıklı olmaları😊 canı içinde olsun kilo alıp almaması ya da az almış olması fark etmez🥰