Dünde buna benzer post açmıştım. Bugün pazara gittik pazarda burnumdan getirdi. Yüzüme güneş geliyor diye ağladı bebek arabasını kapattım bu seferde aç diye ağladı. Sonra çikolata yiyecek diye ağladı ama nasıl ağlıyor susturamadım hoc bi şekilde sonra a101 e girdik çikolata alayim diye kasiyer bebek arabasıyla girmek yasak dedi nereye koyalım başka yerde yasak değil dedim sonra çikolatayı alıp çıktım kasiyer bana gerizekalı dedi benden özür diliyceksin dedim dilemedi biraz tartıştık orda kızım çok ağlamaya başladı neyse ordan uzaklaştım bu seferde kadının biri bune böyle ya çaki gibi cocuk bi susmadi dedi. Bu seferde ben çıldırdım gormuyomusun bebek o ne biçim konusuyosun öyle falan dedim. Kızım tabi hala ağlıyor o pazar yeri bitmek bilmedi eve gelene kadar ağladı. Sonra kucağıma aldım bi elimde kızım bi elimde araba eve kadar gittik. Eve gitmiycem diye yıktı ortalığı eve girene kadar öldüm. Sinirlerim yıprandı yıldım kizdim artık. Birde roaccutane ilaç kullanıyorum iyice sinirli birine dönmüştüm artik sabır kalmadı. Sürekli ağlıyorum çok caresizim ne yapmam lazım ya yardım edin lutfen