Karas
Tahriş etmiyor hiç, hatta bazen kollarıma kuru kuru sürüyorum jileti banyoya girmeyeceksem. Biraz kurumuş gibi oluyo cildim ama bi losyon sürünce hemen geçiyor pürüzsüz oluyor. Özel bir krem kullanmıyorum, bütçeme göre sürekli değişiyor kullandığım ürünler 😃 Kullandığım jiletten olabilir, venüsün turuncu jiletini kullanıyorum, vücut için o zaten. Ağdayla uğraşmaktan o kadar bıkmıştım ki, arkadaşım söylemişti onu. Tüyler artacak kalınlaşacak diye kullanmadım başta ama bir gün fenalık geldi, sürdüm jileti her yerime geçtim 😅 Çok fark olmadı çokluğunda ve kalınlığında. Bayağı bi rahat ettim.. Hatta kol tüylerim 4-5 günde temizlemesem bile çok az görünüyor, ince çıkıyor. Yoksa kollara ağda yaparken nasıl acıyor, alerji yapıyor bi de ağda bana. Herkes soruyor kolların ne güzel bebek gibi nasıl jiletle alıyorsun ya diye soruyor 😃😃 Venüsün jiletini denemenizi tavsiye ederim❤️❤️