Perii21 tabi alınıyor emlayı 40 50 dk önce sürüyorum. Bide kremi güzelce yedirdikden sonra buz dolabı poseti yapıştırıyorum üstüne ic çamaşırı kremi cekmesin dıye . Agda odasında cıkarıp biraz pudra sürüyorum kremin kayganlığı gecsin diye. Peceteylle silinsede olur. Anestol pomad icinde gecerli bu söylediklerim. Birde bu kremleri bacak koltuk altı icin tavsiye etmıyorum