duru2603 yok yanın alınmıyor ben hemşire olduğum bu halde izin vermediler. 6 aydan önce lokal yapılıyo 6 aydan sonra genel yapıyoruz dediler aslında doktor sakin durursa lokal yaparım dedi ama benim oğlum çook huysuz olduğu için genel yapıldı genelde değil tam olarak az bişey maskeyle koklatıyolar sedasyon deniyor yani hemen emzirdim çıkınca m genel olunca bekletiyolar belli süre. Yani bizi zorlayan meliyat öncesi 3-4 saat açlık oldu sonrası binhaftad iyileşti hemen 1000 tl ye yaptırdık aynı gün öğleden sonra taburcu olduk