serifetasbas Merhaba arkadaşlar, Bebeğim 49 günlük ve afedersiniz alttan gaz çıkarınca çok pis kokuyor neden olabilir bilgisi olan var mı
Ygtakn1 serifetasbas valla nedn tam bilmiyorum benım bebegımın de öle tahmın ettıgım kadarı ile bizim yediğimiz gıda ile alakalı benım bebegım sadce emiyor o yüzden benden aldıgı gıdalar sayesınde bence öle koku oluyor
Gorkemkc serifetasbas benimkide öyleydi şuan 4 ayı doldu doğduğundan beri osuruğu koca adam osuruğu gibi kokuyor sanki kuru fasülye pilav soğan yemiş
Gunes55 serifetasbas bi donem bizimkide oyleydi. Hatta hocam gaz cikariyor ama cok kotu kokuyor bi bebek icin normalmi diye sormustum olabilir demisti. Sonra gecti kendiliginden. Ayaklarini sicak tutun yine de
serifetasbas Gorkemkc Benimkide aynı doğduğundan beri aynı sizin dediğiniz gibi kokuyo 🤭 kontrolümüz var 2 hafta sonra doktora söyleyim bare👶🏻
Ygtakn1 serifetasbas kuzum bosver onları onlar bılse de bılmesede konusur sen kimseyi takma normal emziriyorsun cocuk senın aldıgın besinden aldıgı ıcın kokuyor tavı
serifetasbas Mom34743 Kaka yapmamız normal hergün 1 kere yapıyoruz gaz damlasını değiştirdik ondam bu yana hergün 1 kere yapıyoruz canım
Mom34743 serifetasbas bağırsakta kalmis kaka olunca da Gazı çok kötü kokar demişti doktorumuz. Ama bebeğin kaka da yapıyormuş. Yediklerinle alakalı olabilir 🤔🤔
serifetasbas Mom34743 Olabilir canım doktor doğru demiş☺️bugün banyodan sonra çok fena kakasını yaptı ve rahatladı boncuk kafa
Mom34743 serifetasbas ohhh çok şükür canım. Sende rahatlamışsindir. Bol bol masaj yap ayaklarini karnına doğru ittir. Genelde o ara kokulu gaz çıkartıyorlar bil ki arkasından kaka gelecek 😂😂
serifetasbas Gunes55 Ay bide gazımız çok var canım çorap giydiriyorum sonra patikli alt onun üstünede çorap çorabın üstünede patik çok mu abartıyorum acaba diye düşünmüyo değilim 🤗
serifetasbas Yenibebek_yenianne Yaa bi arkadaşımız yukarıda yazmış kaka biriktiği içinde öyle kokuyomuş canım ☺️
serifetasbas Mom34743 hemde nasıl dün gece ayaktaydık resmen dediğşn gibi yapıyorum yapmayada devam edicem sağol canım 🤗