Gonul_celen Biberon ısıtıcısı kullanıp memnun olanlar var mı acaba hangi marka fikirlerinize ihtiyacım var.😌 Kendi sütümü ısıtmak için kullanacağım özellikle geceleri ısıtmak çok zor oluyor o yüzden kaç dakikada ısıtıyor ideal sıcaklık ayarında sonuç alınıyor mu? Yorumları okudum e bebek sayfalından kimisi çok memnunken kimisi çok ısıtıyor yakıyor falan demiş. Bermali usulü ısıtıyorum bazen kızım sabredemiyoru ve çok ağlıyor bazen o uyanmadan hazırlıyorum biraz fazla ısınıyor geri soğutmakla uğraşıyorum derken bir beslenme süresi 45 dakikayı buluyor gece de 2 - 3 kere 45 dakikadan bölünmek fena yoruyor.😫😤🤦🏼♀️