edaozdxxr Arkadaşlar 4 ay önce doğum yaptım. Hiç lekelenme yokken vücudumda şimdi boynum, kollarım, bileklerim, karnım ve bacaklarımda mor mor lekeler oluştu. Başına gelen var mı? Pazartesi günü doktora gideceğim. 🤷🏻♀️
edaozdxxr Balkupum2505 çok moralim bozuluyor vücudumu görünce. Eşim de korktu. Pazartesi günü karaciğer enzimlerime filan baktırcaz bakalım.
Balkupum2505 edaozdxxr evet bencede baktirin bi. Şimdi en ufak sey insanin basina iş aciyo allah korusun