Normalde kızıma her gün yarım avokoda yediriyorum 2 kaşık yoğurtla karıştırıp veriyorum. Ancak 1 haftadadır avokodadan çok fazla ip şekilde şeyler ayıklıyorum bu sefer kızımın midesi bulanıyor ben kendim bir kaşık aldım benim bile midem bulanıyor dilimde kalıyor. Sizce neden böyle oluyor ?
eşim getiriyor sert ben de fırının içersine koyuyorum 2 günde pamuk gibi oluyorlar. Ama şu sıralar kızıma zor yediriyorum