OzgeOzkan kavurmadan suyun içinde de pişirebilirisiniz. Yani ben öyle yaptım diyeyim. Pişince blendrla kıvam verdim. Yedireceğim kadarının içine zeytinyağ koydum az bir şey. Kavanoza sıcak kapatınca konserve gibi oluyor hava almadığı sürece açıldığında verilebilir. Tabi bu 1 yıl falan değil ama 2-3 aya tüketilebilir sanırım.