Ozgeyusuf 5 aylıkken ortaya çıktı. Ek gıdaya geçiyorduk vermedim bende yemedim şimdi 1 yaşında ara ara denedim baktım sorun yok doktor haftada 3 ye bebeğe de haftada 1 ver dedi yaptım sorun yok daha kısa aralıklarla yiyoruz geçti yani. Darısı başınıza🌼