Nily benm kızım 3,5 aylık acayip yabancılıuor dayısını görmesine rağmen ilk 5-10 dakika ağlıyor bana bakıyor falan bu hafta 2 kere doktora gittik doktor üstünü falan soyuyor katıla katıla ağlıyor ama fena susturamadık kucağıma aldığım an kızarak zor sakinleşiyor hiç böyle değildi 20 gündür evden çıkamıyoruz hastalıktan 🤦🏼♀️ Asosyal olmuş 😂 normalde her gün dışardaydık ve hiç farketmiyordu km’de olduğu