Emzirmeyi bıraktığınızda yani süt çekilirken çeşitli belirtiler yaşayan var mı bende titreme üşüme daha sonra terleme mide bulantısı gibi şeyler oldu ama nedenini bilmiyorum sadece bebeğim yakın zamanda emmeyi bıraktı ondan olmuş olabilir mi? Grip ya da üşütmüş gibi de değilim gece bunlar oldu sonra normale döndüm