Ruzgarsmummy İki günlük anneyim sezaryen doğum yaptım. Bebeği mümkün olduğunca emzirme cabasındayım sütüm henüz inmedi gibi. fakat meme uçlarım ağlatacak kadar cok acıyor ne önerirsiniz iyileştirmem için 🙏 gümüş kapağa başlamalı mıyım
annesininprensesi1 Ruzgarsmummy bnde sezeryan doğum yaptım 57 gün oldu benim hala uç çevresi yara ve kanıyo .Az önce bile nezamn geçecek bu diye sitem ettim..herşeyi denedim hatta ben burda öneri sayfası bile açtım herkesn söylediğini denedim deniyorum da.Sanırım meme ucu çok küçük olduğundan kızım emdikçe tahriş oluyor bu birazcıkta vücut yapısıyla alakalı benim vücudum çok olduğundan fazla hassas bu yüzden iyileşme süreci uzun sürdü …(Ama en büyük tavsiye meme ucu kuru kalmasın kuru kaldıkça bebek emmeye başlayınca çatlatıyor sürekli zeytin yağı nemli bırakın..Ve sütünüz akıyor ise göğüs pedi kullanmayın mantar yapıyor bu daha berbat duruma sürüklüyor)
Maliki Ruzgarsmummy 25 gunluk anneyim ne denersem deneym olmadı fıto krem madecasol vazeln tahin yagi zeytnyagı gumus kapak. En iyisi phlıps avemt gogus kalkanı 89 lira ebebekde hıc vakit kaybetmeden al ben dört gün önce aldm cok acılar cekdm dıslermı sıkarak emzıryordm dort gundur kullaniyorum tek basıma memeye tuttarablıyorm. Memeler hava aldkca gogus ucun kuruyor ve daha rahat emzıryosn sütun bır haftaya cogalackdır sakın bırakma emzırmeyi. Yalvarırım sana göğüs kalkanı al avetin. Yoksa hep çekersin acısını
Maliki Ruzgarsmummy bütün kremler yöntemler hikaye. Sadece gogus hava alack ped kullanma gogus ucun ıcine kacar. Parasına bakma hemen bırı gtsın sana alsn ben cok gec aldm. Gümüş kapak meme uclarmı cikardi ama hep nemli bırakdı ıyılesmedi kuru kalması sart havalandıran delikli göğüs kalkanı şart
Bebek2020 Ruzgarsmummy canım hayırlı oldun bebeğin. Sana da geçmiş olsun. Meme ucu yarasını 6,5 aydır çekiyorum. Kremler o an rahatlatıyor ama yine başlıyor. Ben artık emzirdikten sonra sütümü sürüp buzdolabı poşetiyle kapatıyorum. En iyi bedava çözüm
becamemom Varsa hiç beklemeyin kullanın. Gögüs ucunun nemli kalması lazım lanolin içeren krem sürebilirsiniz. Yıkamak zorunda değilsiniz onu. Bir de işe yaradığını duydum. Tahinin üzerine çıkan yağını sürenler varmış
Poyrazinannesi1 Ben de cok fazla cektim bu konuda gümüş göğüs korumalari fiyat olarak fazla geldigi icin silikon göğüs ucu kullandim ve geçti ben kremde kullandim dogal seylerde ama bitek silikon uçlar rahatlatta sütüm icine dolup nemli kaldigi icin iyileşti
HappyArasMom Benimki de çok ağrıdı yara oldu ama düzenli lansinoh kullandım geçti . Hiç geçmeyecek gibi geliyor ilk başta sonra geçiyor
Sutlac11 Ruzgarsmummy karbonatlı su biraz yakacak ama hemen iyileştiriyor bide nemli kalınca iyi geliyordu gümüş kapak kullandım
Duygu-eylul Ruzgarsmummy ayvanın çekirdeğini geceden suya ıslatın koyu bı kıvam alıyorbonu göğsünüze sürün ağlayarak emzirmistim ilk günler bide karbonatlı su yapıp emzirdikten sonra göğüs uçlarını onunla yikiyodum tekrar emzirecegimde temiz suyla tekrar siliyordum kremler bana hiç fayda etmemişti
vilnius Ruzgarsmummy lanolin + Philips kapak (plastik olan) önemli olan göğüs ucunun hava alıp kuruması o şekilde iyileşme hızlanıyor . Bende çok muzdariptim bu konudan ikisi ile birlikten hızlı çözüm buldum