Canlar 2 ay 20 günlük oğlum son 1 haftadır kakasını zor yapıyor anne sütü alıyor.daha önce günde 4 veya 5 kez yapardı en az 2 defa yapardı ve zorlanmazdı . Şimdi yapmadan önce yada yaptıktan sonra ağlıyo . Poposunu yukarı doğru kaldırmaya çalışıyor . Acaba ben oldu bir sıkıntı mı var bu durumu yaşayan var mı? Onun canı yanınca bende kendimden geçiyorum