Kızlar 8 aylık kızım babasından kaçıyor ben adını bile seslenince gelip sarılıp başını omuzuma bırakıyor babası ona doğru gelince bi hışımla boynuma sarılıyor kafasını gömüyor onu almak istiyor zamk gibi bana yapışıyor neden olabilir acaba diyorum ben görmeden falan kızdı mı korkuttu mu ki bu kız öyle ona karşı yoksa atak vs gibi bişey mi ki öyle olsa neden sadece babasına öyle çok tedirgin oldum dünden beri annemlere bişey mi yaptı acaba diyorum babasıdır ne yapabilir diyorlar ama bu hareketler neyin nesi normal mi ?