Okudukça sinirleniyorum bazı yorumları kadıncağız çocuğunun boy ve kilosundan endişe ettiği için yazmış muhtemelen kendisi gibi olan var mı merak ediyor. Biri yazmış bnm ki 6 aylıkken o kadardı bi 4 aylık bu kadar. Eeee amaç ne yani bunları niye yazıyorsunuz???? övünmek mi başka bşy mi nası bi psikoloji anlayamadım! Keşke herşey boy ve kiloda bitseydi!