Snurdogan evet sizi çok iyi anlıyorum bizde yaşadık aynı şeyleri hatta şuan görenler aa yürüyüşü düzelmiş falan diye tepki verenler var :) ama henüz çok küçük 11 aylık o yüzden doktorlar herhangi bir müdahale de bulunmuyor beklemeniz gerekiyor en az 2-3 yaşına kadar düzelicektir,zaten 1 yaş için kan tahlili yaptırmanız lazım o sırada baktırırsınız tüm değerlerine