Yüzünde ve vücudunda egzamaya benzer tam tanısı da konmadı ama kuru ve kızarık gün geçtikçe sanki daha fazla çoğalıyor mustelanın bepantholun kremlerini kullandım ama faydası olmadığı gibi çoğaldı özel bir hastaneye götürmek istiyorum gidipte faydasını gören varmı lütfen yardımcı olun