Ben en son uygun fiyatlı diye aldım goon bezi külot bez olanlardan 1 aydır gündüz kullanıyorum kalıp olarak küçük biraz 5 numara aldım sleepynin 4 numarası gibi ama sızdırma falan yaşamadım çok memnunum sleepyde çok şişiyordu bez goonda çok çiş yapsa bile öyle şişip kocaman olmuyor bez bu yönden hoşuma gitti pişik konusunda birşey diyemem ben hangi bez olursa olsun düzenli krem sürüyorum bir problem olmuyor