Zehra-13 Merhabalar bebeğim 7 aylık olmak üzere. Uyandıktan sonra emziriyorum ve yaklaşık 1.5-2 saat sonra ek gıda veriyorum ama çok yemiyor. Acaba yanlış bir yol mu izliyorum. Fazla açıkmadığı için mi yemiyor? Sizler nasıl yapıyorsunuz?
Zehra-13 gvnkbr uyandıktan sonra emzirmeden mi direk yemek vermeliyim ? Bugün onu da denedim. Yemek istemedi