Umutum1 mom1236 doktorum ilk olarak 1 tatlı kaşığıyla dene istemezse zorlama eğer isterse 100 gr kadar verebilirsin demişti
Merve-eee Bal-Kaymak sebzeleri haslayip cam rende yapiyorsunuz sanirim ya peki meyveleri cigden cam rende yapip mi veriyordunuz acaba?
Bal-Kaymak Merve-eee sebzeleri cam rende yapmıyorum canım. Yanlış anlaşıldı galiba.🙈 Sebzeleri buharda haşlıyordum tadımdayken çatalla eziyordum sadece . Biraz pütürlü yesin istiyordum ama havuç falan gam ezilmedi yiyemedi o yüzden haşlayıp tel süzgeçten geçirdim . Meyveleri çiğ olarak cam rendeden geçiriyorum. Meyveleri tattı çiğ olarak. Şimdi muhallebilerine katarken pişiriyorum 1 dk falan.
Bal-Kaymak Merve-eee şimdi okudum ve de yazdığımı karışık yazmışım meyveler için kastetmiştim cam rendeyi😂 oğlum izin vermiyor ki yazayım bi eli ağzımda bi eli telefonda 😂😂
peksokomelli mom1236 ben 5 aylıkken başladım ama meyveyi en son verdim 7.ayda falan. İlk önce patates püresi, havuç püresi, kabak püresi. Bunları tek tek püre püre şeklinde verdim.
yildiz7 mom1236 tüm tadimlar bittikten sonra 1hafta 1ögün verdim sindirim sistemini hazırlamak için birden yuklenmedim yani daha sonra sabah ve araögun verdim daha sonra da henüz geçmedim benim kızım küçük sabah ara öğün ve öğlen vericem akşam yine anne sütü ya da mama gece rahatsız olmaması için
peksokomelli mom1236 tabi zaten 5 ay boyunca sadece öğlenleri 1 ya da 2 yemek kaşığı yese kar. Çünkü amaç tadına bakması, doyması değil. Yoğurt hiç vermedim. Doktor verme dedi, kansızlık yapıyormuş.
Mom25 mom1236 bızde 5ay 5 günlüğüz 3gün oldu tadıma başlıyalı ılk patates püresi ile başladık enson mevye verilir dıye bılıyorum
mom1236 Mom25 haşlanmış patatesi çatalla ezip verdiniz dimi? Yedi mi ben bir kere denedim itiyor diliyle
Mom25 mom1236 çatalla ezdiğimi yemedı gerı çıkartıyor bıraz su kattın blendırdan çektım onu severek yedı 😊
Pitpitbebe mom1236 benim doktorum et hariç hiçbir şeyi blender yapma püre yapma çatalla ez çok az pütürlü kalsın püreye alıştırma dedi bilgim böyle canım
mom1236 Pitpitbebe teşekkür ediyorum. Evet bunu birkaç kişiden de duymuştum ileride bu kez bebekler pütürlü şeyleri yiyemiyormuş