MerveDerki Kızlar oğlumun ikinci ay aşısından sonra bacağında böyle iz oluşmaya başladı hemşireler aşı reaksiyon göstermiştir falan dedi ama gittikçe büyüyo bu iz var mı bi bilginiz yada bebeğinde böyle olan ?
Asyah- MerveDerki canım bız de de olmustu ama ası yerınde degildi benım hıc ası aklıma gelmedi kurumu peki olan yer ?
Mom042 MerveDerki vallaha benim kizim 12. Ay asisindan sonra alerjik reaoksiyon atlatti kizimin dili sismis durumda hemsire bana olabilir canli asidir yaoabilir dedi siz hemsireye degil cocuk doktoruna sorun korkulcak bsiey oldgunu sanmiyorum ama sen gotur yinede
MerveDerki Monaroka kız oğlum 7 aylık oldu biz hemşireler öyle dedi geçer diye hiç önemsemedik o zaman da ateşi olmuşmuydu hiç hatırlamıyorum ama ciddi bişey olsa yayılırdı vücuda diyolar bilemedik
Asyah- MerveDerki canım bızımde oldu ama bana doktor bol bol nemlendir demıstı aşıdan vs demedi yanı bazen yine oluyor temre gibi hatta oyle derler
MerveDerki Asyah- görümcem doğum yaptığım hastanede ebe ona attım fotoğrafı doktora göstermişte ciddi bişey değil eğer şişme kızarma falan yaparsa daha çok büyürse getirsinler demiş.