Meliks 27 gunluk lohusayim ama hala kanamam devam ediyor dogum yaptigimdan beri sizce endişelenmeliyim ne kadar surer bu kanama bana cok uzadi gibi geldi
Nisababy Meliks benim 55 gün sürdü canim 60 gune kadar normal. Eger kanaman çoksa bacaklarından akacak kadar ve pis kokulu ise doktora gitmen gerek. Bu belirtiler yoksa endişe etme en fazla 60 günde biter😇 sağlıklı ömrü olsun bebisinin
1anne1bebe Merhabalar canım endişe etmene gerek yok benim 45 gün sürdü kanamam hatta 45 gün sonra kuaföre gitmiştim normaldir sıkıntı etme kendine eğer emziriyorsan sütün azalamasın
durumelegimm Meliks hiç korkmayın benim 2 ay kadar sürdü kanamam. Doktorum normal olduğunu bünyeden bünyeye farklılık göstereceğini söylemişti. 2 ayı geçerse çağırıp muayene edecekti.
Ikram2148 Benim hiç kanamam olmadı nerdeyse ama Yarın 40 oluyor ve 40 gündür kahve leke çamur gibi akıyor acaba kötü mü bende endişe ediyorum
TwinsmomDA 1Meryem011 2 sene oldu ilacı hatırlamıyorum birde yurtdısındayım ben büyük ihtimalle farklıdır ilaçlar. 3 ay kullandım ve süt veremedim bebeklerime