Epifenomen-gkc Tugcesilam ikinci ellere bakabilirsiniz isterseniz, çok uzun kullanılmadığı için temiz kullananlar olabiliyor 😊
Tugcesilam Epifenomen-gkc ya 2. Elde almak istemiyorum bunu sonucts bebek yatıyor durumum yok degil sadece okadar para vermek istemiyorum sonucts marka ismine para alıyorlar yoksa hemen hemen hepsi aynı işi görüyor
Epifenomen-gkc Tugcesilam fisher price falan bakma canım onlar gerçekten haksız pahalı e bebekteki piyanolu halı iş görüyor ben altına battaniye koyuyorum 😊 zaten çok uzun kullanmıyorlar
Leyla1161 E bebekten aldım ben canım babycim piyanolu mantar oyun halısı 119tl gibi bişey fiyatı çok memnunum biraz ince evet ama yatağımın üzerinde oynuyor kızım artık yere bırakacağımda da battaniye seriyorum altına
Tugcesilam Leyla1161 bmde baktım ona ayagını vurunca müzik calıyormu cnm geneli ince zaten bende altına bişey sericam koydugum zaman
Ftmnrhazal Tugcesilam Baba mama marka almıştık 40 ı çıkmadan önce koymaya başlamıştım hem dikkatini çekti hemde oynadı 😊
Deletedmom5284 Tugcesilam malzemesine güvendiğim tek marka bu sonuçta çocuk ağzına götürüyor kanserojen olmaması önemli
Leyla1161 Tugcesilam ben 2.5-3aylıkken almıştım canım şuan 5aylığız biraz sıkıldı gibi kızımın çok ilgisini çekmemeye başladı o yüzden buaralar çok fazla oynatmıyorum biraz zaman geçsin tekrar oynatmaya çalışacağım😊
Eslembaby-Cennetmomy Tugcesilam 2 3 aydan sonra güzel oluyor ben geç aldım 6 aylığız hala işime yarıyor ebebekten babycim aldım bence çok pahalıya gerek yok iş görüyor
Tugcesilam Deletedmom5284 bence e bebekte satılanda degildir kansarojen sadece ismi var dşye cok para alınıyor bnm fikrim tabi sizede saygı duyarım
Tugcesilam anneadayi06 Medusafer Leyla1161 bizde şuan 1 ay 20 günlüğüz alsammı diyorum erkenmi diyorum cünkü ben onun gazını cıkarınca tw acıksa bakıyor dikkatini cekiyor gerci ben baktırmıyorum hep cewiriyorum yada siyah beyaz şeyler dikkatini cekiyor cıngırak falan
Medusafer Tugcesilam pisler price piyanolu oyun halisi aldık biz ama 3.aydan sonra kullanmaya başladı öncesinde birkaç defa denedim ama hicbiesey anlamıyordu
anneadayi06 Tugcesilam ben çocuğum 2 aylık olmak üzereyken aldırmıştım sanırım eşime . 4 aylık oldu ogün bugündür kullanıyor . Tabi küçükken daha az dikkatini çekiyordu. şimdi daha yoğun vakit geçiriyor .