Kızlar merhabalar. Bebeğim 3ay 8 günlük. Son bir kaç gündür özellikle gündüz beslenmesinde fark edilir bir azalma var ve durduk yere aglama krizlerine giriyor. Ben de atak haftasina bağladım. Bu arada doktor kontrolünde idrar kültürü yapıldı. Tahlil sonucuna baktık bakteri var. Acaba bu yüzden mi emmesi azaldı, aynı durumu yaşayan oldu mu? Enfeksiyon emmeyi etkiler mi? Doktora soramadım izne ayrılmış.