Mahinev Bebeğim 9 aylık şuan. Ben üç yaşına kadar emzirmeyi düşünüyorum. Tabiki mama alan bebekler var maşallah bayada sagliklilar bu demek değil ki anne sütü alanlarin bağışıklığı aşırı güçlü sadece virüs var ve anne sütü bu virüse karşı koruyor. Bu kanıtlanmış bişey ben kendi görüşünü söyledim. Ben kesmezdim dedim 9 aydır uyku nedir unuttum zaman zaman bende yoruluyorum ama emzirmenin yeri ne bilim farklı bende o an bebeğimin saçlarını okşamak, onun burnuma dokunması bile çok hoşuma gidiyor. Göz göze temasimiz emzirmeyi seviyorum sanırım ben.