Kuzumu 49 günlükken iki hafta önce sünnet ettirdik. Babası kıyamayıp yaptırmayalım diyordu ama ben ne kadar küçük o kadar iyi diye ısrar edince oldu şükür 😇 gerçekten küçüklerken çok kolay oluyor çok kolay iyileşiyor korkmayın. Lokal anestezi yapıyorlar. Biz sünnetinde anne baba olarak yanındaydık kuzumun 😢 çok ayrıntı verip sizi korkutmayayım elbette zor bir işlem. Fakat sünneti bitince hemen emzirme odasına girdim emzirdim kuzumu onunla konuşa konuşa o da onca ağlamaya onca acıya rağmen gülücükler savurdu şükürler olsun. Eve geldiğimizde çişini yapmıştı ve sargısı düşmüştü bile. Pipisinin ilk hali korkunç oluyor malesef 😢 ama çok şükür eve gelince hiç ağlamadı. Çişini yaparken ağlar yakar demişlerdi elhamdülillah hiç olmadı ağlaması. Ben hep karton bardak koydum bir hafta boyunca pipisinin üzerine kesinlikle yapın bunu. Merhem veriyorlar antibiyotikli. Onu da başlarda hiç elimi sürmeden üzerinden pipi ucuna boooolca sıkıp öylece bıraktım. Kuru kalmayacak orası kuru görürseniz kremini sürün mutlaka. İyileştikçe elimle sürmeye başladım. Bir hafta sonra bardağı attık, iki haftaya da dikişlerimiz düştü şükür. İnşallah sizinki de kolayca olur 😇 şimdiden hayırlı olsun. Başka sormak istediğiniz bir şey varsa cevaplarım 😌